M3 3.0

Marcin_Os
Posty: 2703
Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: M3 3.0

Post autor: Marcin_Os » ndz wrz 23, 2007 18:36

MP pisze:
Marcin_Os pisze:
Tak przy okazji, amortyzatory Koni Sport i Powerflex w drodze :cool: .
Ile płacisz za amorki jesli można wiedzieć?
1700 pln.
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2

Marcin_Os
Posty: 2703
Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: M3 3.0

Post autor: Marcin_Os » ndz wrz 23, 2007 18:40

Tomas_M5 pisze:
Marcin_Os pisze:Rozpórka kosztowała jakieś +/- 300 pln, wyszukałem ją na allegro. Musiałem przerobić śruby kontrujące bo średnio pasowały. Teoretycznie to carbon i wyrób Wiechers'a. Generalnie nie ma dużej zmiany w prowadzeniu auta.
a co dolegało tym srubom?? masz moze kontakt do goscia z allegro? jesli to był nowy produkt to cena mega dobra, u nas chcą za taką 800.
To ten koleś był http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=559868
Wtedy miał wyprzedaż :wink:

Śruby były za szerokie, nie dało się założyć rozpórki z tymi śrubami, po założeniu mniejszych wszystko jest ok.
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2

Marcin_Os
Posty: 2703
Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: M3 3.0

Post autor: Marcin_Os » ndz paź 14, 2007 15:25

W końcu po trzech tygodniach oczekiwania przyszły PowerFlex'y.

W przyszłym tygodniu zostaną zamontowane do auta razem z nową pompą paliwa.

Obrazek
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2

Awatar użytkownika
Tomas_M5
Posty: 254
Rejestracja: sob lis 18, 2006 23:36
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: M3 3.0

Post autor: Tomas_M5 » śr paź 17, 2007 19:03

ile za te flexy?? i skąd to ze tak długo?? napisz jaki efekt, tez mam wrazenie ze w E36 dupa jakos dziwnie pływa, wydaje sie taka miekka.

Marcin_Os
Posty: 2703
Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: M3 3.0

Post autor: Marcin_Os » śr paź 17, 2007 21:14

Tomas_M5 pisze:ile za te flexy?? i skąd to ze tak długo?? napisz jaki efekt, tez mam wrazenie ze w E36 dupa jakos dziwnie pływa, wydaje sie taka miekka.
Przyjechały z GB ale i tak coś za długo szły. Normalnie to max dwa tygodnie. Ja płaciłem ok. 600 pln za gumy na przednie i tylne wahacze.

Samochód zrobił się wyraźnie sztywniejszy, czuć sztywność całego zawieszenia, jeździ się bardzo fajnie.

Teraz brakuje mi tylko stabilizatorów :twisted: .
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2

Marcin_Os
Posty: 2703
Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: M3 3.0

Post autor: Marcin_Os » śr paź 31, 2007 20:39

X-brace w drodze :mrgreen:
Obrazek
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2

Awatar użytkownika
Maros
Posty: 2546
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
Auto: M5F10, M3E92, M3E46
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: M3 3.0

Post autor: Maros » czw lis 01, 2007 11:55

no no Os_ szaleje :grin:

Marcin_Os
Posty: 2703
Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: M3 3.0

Post autor: Marcin_Os » czw lis 01, 2007 13:11

Jeszcze muszę tylko stabilizatorów poszukać i będzie full w temacie zawieszenia.
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2

Marcin_Os
Posty: 2703
Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: M3 3.0

Post autor: Marcin_Os » wt lis 06, 2007 10:59

Tłumik końcowy Bastuck w drodze.
Obrazek
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2

Awatar użytkownika
Maros
Posty: 2546
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
Auto: M5F10, M3E92, M3E46
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: M3 3.0

Post autor: Maros » wt lis 06, 2007 11:57

coś takiego? http://www.youtube.com/watch?v=G6m2tODfsg4
jak dla mnie bardzo kulturalnie i ładnie :smile: Nie tak dresiarsko jak u mnie :lol:

Awatar użytkownika
MP
Posty: 168
Rejestracja: ndz sty 14, 2007 13:44
Lokalizacja: Mazowieckie
Kontakt:

Re: M3 3.0

Post autor: MP » wt lis 06, 2007 12:01

Marcin_Os pisze:Tłumik końcowy Bastuck w drodze.
A jednak skusiłeś się :d

Marcin_Os
Posty: 2703
Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: M3 3.0

Post autor: Marcin_Os » wt lis 06, 2007 14:55

MP pisze:
Marcin_Os pisze:Tłumik końcowy Bastuck w drodze.
A jednak skusiłeś się :d
Skusiłem ale nie na ten o którym rozmawialiśmy :wink:
MaRoS pisze:coś takiego? http://www.youtube.com/watch?v=G6m2tODfsg4
jak dla mnie bardzo kulturalnie i ładnie :smile: Nie tak dresiarsko jak u mnie :lol:
Coś w tym stylu, tylko na filmie masz jakiąś wersje z US.

Bardziej będzie podchodziło pod to - http://www.youtube.com/watch?v=2Yc4Kr_0wvc
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2

Marcin_Os
Posty: 2703
Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: M3 3.0

Post autor: Marcin_Os » wt lis 06, 2007 21:45

X-brace z bliska:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

I jeszcze taki mały lansik, znaczek na listwę z M3GT :mrgreen: (zdjęcie z komórki)
Obrazek
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2

Awatar użytkownika
Makinen
Posty: 34
Rejestracja: wt kwie 17, 2007 23:00
Lokalizacja: Wawa-WPR
Kontakt:

Re: M3 3.0

Post autor: Makinen » sob lis 10, 2007 01:57

Jaką rolę spełnia X-brace? Dodatkowe usztywnienie?
Z4 the Land Shark
E85 M54B306S3 mit SG

Awatar użytkownika
Tomas_M5
Posty: 254
Rejestracja: sob lis 18, 2006 23:36
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: M3 3.0

Post autor: Tomas_M5 » sob lis 10, 2007 18:52

Makinen pisze:Jaką rolę spełnia X-brace? Dodatkowe usztywnienie?

tak. w standardzie jest to w cabrio, mozna załozyc do zwykłej zeby usztywnic.

ODPOWIEDZ